Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Slåss för ett fritt internet du, länka till Sverigedemokraterna.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-26, 13:38 #1
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Thailand Visa inlägg
Sådär Patrik,

Där tappade du elva sossar som kunder!

Ja, jag skämtar.
Ja, är väl något vara glad för istället Alla fall om man inte vill sänka Sverige ännu mer och få ännu mer flytt av företag.

Känns som det är otroligt lätt att tvinga av andra pengar och slösa, men garanterar att folk skulle ändra åsikter om dom fick ta hela kostnaden själv.

Jag säger inte att det är fel att folk vill erbjuda hjälp, men att tvinga hela befolkningen betala en summa med tvång är helt fel. Tycker det ska vara valfritt vad folk vill bidra med i kostnad.

Finns ju all möjlighet för folk att välja hur mycket dom vill ge till rädda barnen eller röda korset eller vad man nu vill tänka ge pengar till.

Visst kan man ha någon % skatt för hjälpa andra, men då måste det hanterar på ett korrekt sätt med så det inte ställer till mer problem.

Och kan samhället inte klara av hantera befintliga befolkning hur ska då tro att dom kan hantera av att ta in mer folk.

Politiker bra på snacka mycket men dåligt på att lyckas genomföra något i verkligheten.
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
ärthjärnor, föreintelsen, invandring, invandringspolitik, politik, rasbiologi, seo, sverigedemokraterna

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017