FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Maila på [email protected] så ska jag kolla på vad som kan vara galet. Ibland uppdateras den detaljerade statistiken lite långsammare än den vanliga. Jag är inte säker på att jag förstår hur du menar så skicka ett mail så lovar jag att kolla på din statistik och återkomma snarast möjligt. Vänligen zanox service |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Stor eloge till Zanox som själva mailade mig igårkväll för att följa upp problemen jag har med statistik!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Vi har fått många frågor om vår nya publisherstatistik, så vi tänkte passa på att berätta lite kort om den nya versionen här. Grundtanken är att du ska få en bättre översikt över dina annonsutrymmen och program och att all statistik nu ska gå lite snabbare och smidigare att få fram. Du kan exempelvis välja mellan att använda någon av de färdiga rapportmallarna eller att utforma din egen. All statistik kan exporteras till Excel eller visualiseras med hjälp av grafer. En annan stor förändring är att du nu ser separata resultat för öppna och godkända sales eller leads. För er som föredrar den gamla statistiken så finns den fortfarande tillgänglig via en länk på statistiksidan. Eftersom publiserstatisitiken är skapad för att ni på ett enkelt och smidigt sätt skall kunna följa och analysera era resultat ser vi gärna att ni är med i dialogen om hur vi kan göra den ännu bättre, så skriv gärna till oss här eller skicka oss ett mail! Vänliga hälsningar zanox Sverige |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|