FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Har letat omkring på deras sida utan att hitta och jag kommer på något vänster inte in i mina databaser på binero, så vart kan jag ändra lösenordet? tänkte testa efter svar här då jag inte riktigt har tid att vänta på supportmail ifrån dom..
Så någon som vet vart jag kan ändra mitt lösenord till mina databaser inne i binero kundcenter / kontrollpanelen ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
jag tror att som standard är det samma lösen som till ditt konto om det inte är ändrat eller om du skapat en ny db-användare
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Säker på att du inte anger fel användarnamn?
Ja vill minnas att ja också hade lite strul första gången ja skulle in.. De är INTE samma användarnamn till phpMyAdmin som de är till Binero´s kundcenter, till phpMyAdmin är de "web*" användarnamn. (I alla fall åt mig, vet inte om de har ändrats på senare tid) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Det roliga är att jag går in till kontrollpanelen, väljer domän, klickar på databaser sedan vidare till phpmyadmin den vägen, rätt användarnamn samt korrekt lösenord (som även står i en programmerad fil där inloggning osv fungerar, vilket betyder att även databasanslutningen fungerar korrekt) men in kommer jag fan inte? :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Valt rätt databas?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja! det roliga var att jag startade om datorn, testade igen och då fungerade det, med exakt samma lösenord som jag skrev innan, jag vet det till hundra att det var samma..
Ber om ursäkt för kanske onödigt skapande av tråd men problemet är löst!.. Tack ändå för hjälpen ni som skrivit! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tror Binero hade problem igår, kom inte heller in på databasen runt 20-21 tiden igår kväll, men testade imorse igen och då fungerade det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Edit: Jag ligger på Taz Senast redigerad av ddaarruuddee den 2010-03-16 klockan 01:33 Anledning: La till servernamn |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
(Ja skriver de för att då kanske Binero/ni kan komma fram till att de endast rör någon specifik server? Ja ligger på Ironman) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Dilbert ligger jag på.
|
|||