FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Du skriver så pass orelevanta inlägg att jag faktiskt tappar hakan. Du verkar helt besatt av porrcommunitys och dejtingsidor och tror att det är någon slags drömvärld där man tankar cash och sedan bränner det på företagsfester. Vad exakt tycker du att ditt inlägg ovan som jag citerat tillför till WN? Kunskap, logiskt tänkande eller erfarenhet? Kan du svara ja på en av dom tycker jag du ska fortsätta med dessa inlägg. Annars tycker jag du ska vara mer restriktiv i ditt kommenterade. Nu blir mitt inlägg lika orelevant men jag kan bara inte hålla mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Mitt inlägg som du citerade innehöll humor och ironi. Självklart förstår jag att verkligheten inte ser ut så där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag drog igång en dejtingsite typ år 2000. Var väl uppe i 6500 medlemmar som mest.
Hade inga pengar i ryggen. Hade ett helvete att få medlemmar att betala, för det fanns många gratissiter då för dejting. Sen kom mötesplatsen och dess likar och pumpade ut reklam och sen var man körd. Kuriosa är att till slut köpte e-kontakt domänen av mig, för en spottstyver, och skickade vidare alla som gick till min site till sin egen. Jag tror dom började med färdigskriven site som dom köpte(http://www.aspnetdating.com/), men kan ha fel. Senast redigerad av yadis den 2010-03-03 klockan 13:11 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Undra varför dom ska skriva om koden till PHP!?? Lättare att utveckla med tiden och hitta utvecklare för PHP i framtiden kanske? Någon som har en gissning? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Detta är _inte_ en gissning, de har skalningsproblem och byter därmed ut all kod mot PHP för att få det att skala bättre. Dessutom är inte originalsajten skriven i asp.net som yadis gissade utan klassisk asp.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Den där aspnetdating fanns i asp innan .net varianten släpptes.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|