Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


FS-DATA nere

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-02, 12:05 #1
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
Frågan om force majeure kan gälla om det är grov vårdlöshet och inkompetens inblandad samtidigt med falsk marknadsföring.

Visst finns det säkert personer som hävdar att en ADSL anslutning och ett 3G modem räknas som en redundant anslutning men.

"Garanterad högsta möjliga upptid på samtliga tjänster." Falsk marknadsföring och mer åt bedrägeri.

"Sveriges bästa support hjälper dig nästan alla dygnets timmar." Vad ska räknas som nästan alla timmar? Att ha stängt support 10 timmar varje dygn/vardag vet jag inte kalla nästan alla timmar.

"Ny serverhall med senaste teknologin och redundans på alla tjänster." Med falsk marknadsföring. Möjligtvis redundans på inkompetens.


Så vill man driva det vidare kan man säkert lyckas vinna emot dom.
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017