FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Var inga småpengar, 10.000 USD vilket blir i aktuell kurs 71 172 SEK.
Undra om e-kontakt skulle dra in lika mycket om olika företag annonserade på deras sida. E-kontakt har självklart plats där man kan annonsera. På startsidan ser man att det finns gott om plats på höger sida för de som vill annonsera. Jag är kanske ensam om att tycka detta, en sida som har annonser som t ex. QX ger än annan känsla, positivt menat. Lite mer inlevelse i det hela. Däremot är jag negativ till annonser som rör sig exempel kan man se på WN till höger, flash-annonser. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
MEN: "Match.com $350 million in revenue" http://en.wikipedia.org/wiki/Match.com LITE skillnad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ska det verkligen vara så att dom omsätter mellan 10 000 000 000 000 och 55 000 000 000 000?
Sveriges totala statsskuld ligger väl under 1000 000 000 000 idag? e |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Varför omsätter dom så mycket när dom ändra går i vinst med "några" miljoner bara? Räcker det inte att kanske omsätta 10-20 miljoner kanske?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
StefanBergfeldt: Jag regareade också på typot "MILJ"
![]() StateCollapse: Jag förstår inte frågan? Skulle de sänka omsättningen så skulle de ju troligen också gå med lägre vinst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag känner lite folk på IntoDate (E-kontakt) och de har det rätt bra ställt. Sjukt fina lokaler från sekelskiftet (liknar Opera Software lokaler i Lkpg), ca. 20-30 heltidsanställda, helt OK löner, etc. Man får dock tänka på att de inte bara är aktiva i Sverige (vilket de flesta av er verkar tro) utan har sajter i andra nordiska länder samt deras senaste tillskott - Frankrike, vilket är anledningen till att de kodar om sidan BTW.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Var det jag skrev tidigare också, att e-kontakt är inte bara etablerade i Sverige, Norge, Finland och Danmark utan även i Frankrike nu senast. Senast redigerad av StateCollapse den 2010-03-02 klockan 13:17 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill ni gå med i en datingsida ska ni vara glada för att det kostar rejält. Det håller borta fler oseriösa medlemmar.
De skulle inte tjäna mer på att sänka priset. Det skulle bara generera fler oseriösa och då vill inte de seriösa gå med ![]() Nä, tacka för det kostar ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|