FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har använt Prestashop ett tag nu och lekt runt med, har varit supernöjd!!
men nu plötsligt går sidan helt galet långsamt, vilket den aldrig gjorde från början, adressen är; http://styleofaviator.com/store/ Vad kan det bero på? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det kan vara många faktorer som påverkar men troligast är väl att ditt webbhotell (One.com) har sirap i kanelerna.
. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Håller med Nicklas...
Har en bekant som kör Wordpress på one.com och den seg som stryk om man jämför med Binero, Surttown etc... Ev. har One.com slängt på mer kunder på samma server sedan du köpte ditt konto och således blivit segare ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är fruktansvärt konstigt för inom loppet av en vecka var det först riktigt snabbt, och nu har det segat ner....
Se länk; http://styleofaviator.com/store/ Den är långsam för er med va? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har kört prestashop rätt mycket och kan inte tänka mig att det är programvaran det är fel på.
Senast redigerad av Danielos den 2010-02-21 klockan 23:49 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag har min prestashop lösning hos Prestaworks och det har fungerat riktigt bra och killarna som driver det är riktigt kunniga på Prestashop vilket ger en kanon support när man har något som krånglar i shoppen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Funderar på att testa dem, men bara det att man vill ju ha allt på sitt webbhotell... Hur fungerar det om man kör genom dem bara för shoppen, och sedan siten och domänen genom annan... kan man lösa det snyggt?
Någon annan som ser vad problemet skulle kunna vara? Eftersom vid första tillfälle jag installerade den så fungerade det hur snabbt som helst.. sedan vid viss config. så blev det såhär... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Man får vad man betalar för
![]() |
||