| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Banned
|
Halva inlägget försvann i mitt svar.
Självklart skulle du kolla om det fortf. var svart i det nedre området. Är det så, så reklamera TVn. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Nu är jag säker på att det är ett produktionsfel.
Reklamerade till "Dust-off" på deras mail, nu är det dock intressant om de lägger skulder på: 1. Mig 2. Posten 3. Samsung 4. Sig själva Tack för brainstormingen kring vad som kan vara fel förresten!
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Det är helt irrelevant. Det är upp till Smuts-in att bevisa vems felet är (eftersom det är dem du köpt apparaten av och det gått mindre än ett halvår).
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Credd till DustinHome som hämtar den, fraktar den och skickar en ny utan att blinka. Super!
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|