FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gissar på att du är singel... Alla hjärtans dag....
Senast redigerad av Alto den 2010-02-14 klockan 00:49 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
rstvidoe - då ska du nog kontakta dem och få det rättat
Själv fick jag gå fram och tillbaka ett tag innan det inte stod 74 kr för domänen längre Sedan hade jag markerat kortbetalning - men det fungerade inte utan det har kommit en faktura på 1 kr Red Om man loggade kunde man betala där Jodå, det gick att välja kort men ... Testade med ett par men det var en för liten summa varför det blev felmeddelande: Det minsta belopp du kan sätta in via kredit-/kontokort är SEK 4.94. (American express och Master card) Det minsta belopp du kan sätta in via kredit-/kontokort är SEK 3.63 (VISA) Testade andra betalningsalternativ och till slut Nordea Solo som funkade Senast redigerad av Ciffan den 2010-02-14 klockan 02:36 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nu har jag också beställt webbhotell, men det var lite störande att det inte gick att betala med kort. De hade gärna fått ta 3.63 kr för detta erbjudande, vilket är minimibeloppet för VISA-betalning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Skulle läst lite noggrannare i tråden och valt ett annat betalningsalternativ. Ni som valde VISA, hur lyckades ni ändra betalningsalternativ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Logga in på ditt konto med uppgifterna som kom i mejlet med fakturan
Där kan man välja andra alternativ - under konto/faktura eller liknade Det står i info i rött på första sidan man kommer till när man loggat in För jag utgår från att du inte redan har betalat Senast redigerad av Ciffan den 2010-02-14 klockan 07:43 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
EDIT: Lite morgontrött, man kunde klicka på 'visa' :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Banned
|
Dags å skaffa sig ett billigt webhotell å domän då!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ett generöst erbjudande men tycker det är lite fult med jämförelsen med konkurrenter som de har, särskilt då uppgifterna inte längre stämmer.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-02-14 klockan 20:33 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Banned
|
Ja, då får man se om man lyckas med en inbetalning via VISA på 1 spänn då!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Banned
|
kan man börja med sidan direkt efter betalningen eller?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|