FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hallåa!
Precis uppdaterat portföljen min som senast 2007 fick sig ett ansiktslyft. Kritik och åsikter välkomnas. Bläddra bland undersidor bland arbetena är något som kommer senare. http://www.iamfake.com Jens |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag sitter 16tim/dag framför skärmen och har den ganska mörk och din sida är så mörk för mig att jag direkt stänger webbläsaren, men ser snyggt ut annars.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Den är på tok för mörk här också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag måste hålla med föregående talare. Snygg sida, men på tok för mörk.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker också att den är för mörk.
Och måste så många texter vara bilder? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag valde helt enkelt att gå på en canvas lösning. Citat:
Citat:
Japp ska jag vara ärlig är jag inte alls ett fan av ljus text mot mörk bakgrund i de flesta fallen, men ska tända lampan lite och se vad det blir av det. Uppskattat. *Edit* För att förhindra rörighet så kan sidan ha ändrats sedan tråden startades, så kommande postare kan tänka på det ^^ Senast redigerad av Hjalmarsson den 2010-01-29 klockan 07:37 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
iamfake har jag haft reggat en längre tid faktiskt, har mer personlig betydelse än något annat. vart helt enkelt något som häng med under åren. Jag lägger inte så mycket vikt på det(gjorde inte iaf), men visst känns det inte helt hemma nu när allt är försvenskat, men såatte inte högsta prio just nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Kantutjämningen på de bruna rubrikerna är helt hemsk. Den är väldigt kladdig, och jag tror också att det delvis är därför som den bruna texten är så svårläst mot den mörka bakgrunden. Sen är det ju mörkret då som redan påpekats. Man får lite känslan av att hela sidan är tillfälligt nedtonad, ungefär som när en lightbox tonar ner bakgrunden. Kontaktinformationen längst ner är helt oläslig när man väl lyckats få syn på den. Du borde tona upp de mörkaste texterna. Jämför t.ex kontakta mig-knappen som är väldigt tydlig med iamfake-loggan som knappt syns. Men om större delen av din målgrupp sitter på kalibrerade macbook-skärmar så är det ju lugnt. Annars är det snyggt! Stör mig väldigt mycket på att arbetet "Fill me out" kommer först. Det är ju bara en vit bakgrund och innan man förstår att det är en slideshow av arbeten där på förstasidan så kan man tro att det är något fält som man faktiskt ska fylla i. Du borde fixa den bilden så att själva grafiken syns. Edit: Det blir ju lätt mycket kritik, men jag menar alltså att resten är väldigt bra! Snyggt jobbat ![]() Senast redigerad av doridori den 2010-02-03 klockan 23:31 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|