FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är väl inte din målgrupp då jag snarare är en konkurrent men namnet "i am fake" känns väl kanske inte så jätte lockande för en kund? Får ett oseriöst intryck. :<
Annars var den OK. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
iamfake har jag haft reggat en längre tid faktiskt, har mer personlig betydelse än något annat. vart helt enkelt något som häng med under åren. Jag lägger inte så mycket vikt på det(gjorde inte iaf), men visst känns det inte helt hemma nu när allt är försvenskat, men såatte inte högsta prio just nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sidan är alldeles för mörk, då sitter jag med en Apple Cinema Display 30", kalibrerad enligt Cinema's egen färgprofil (brukar annars köra Apple RGB) och sidan är för mörk.
Det går heller inte klicka på någon länk på referenser (Safari) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Sidan är alldeles för mörk här med.. Väldigt jobbig att kolla på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Snygg sida! Jag diggar den.. Dock som alla andra har sagt, den är lite för mörk på denna skärm som jag sitter vid nu. Såg jätte bra ut på min laptop. Skönt med en Eskilstunabo som vet vad han gör
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle rekommendera att du gör footern med dina kontaktuppgifter lite mer framträdande. Texten är både mörk och otydlig.
Jag brukar råka ut för det där problemet när jag väljer fel kantutjämning i Photoshop. Det kan också bero på att teckensnittet som du använder egentligen lämpar sig bättre för en större teckenstorlek, men som du valt att minska ner och kantutjämna. Det är väl i och för sig också en smaksak, men jag tycker aldrig att det ska vara svårt att varken hitta eller läsa kontaktuppgifterna! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Kantutjämningen på de bruna rubrikerna är helt hemsk. Den är väldigt kladdig, och jag tror också att det delvis är därför som den bruna texten är så svårläst mot den mörka bakgrunden. Sen är det ju mörkret då som redan påpekats. Man får lite känslan av att hela sidan är tillfälligt nedtonad, ungefär som när en lightbox tonar ner bakgrunden. Kontaktinformationen längst ner är helt oläslig när man väl lyckats få syn på den. Du borde tona upp de mörkaste texterna. Jämför t.ex kontakta mig-knappen som är väldigt tydlig med iamfake-loggan som knappt syns. Men om större delen av din målgrupp sitter på kalibrerade macbook-skärmar så är det ju lugnt. Annars är det snyggt! Stör mig väldigt mycket på att arbetet "Fill me out" kommer först. Det är ju bara en vit bakgrund och innan man förstår att det är en slideshow av arbeten där på förstasidan så kan man tro att det är något fält som man faktiskt ska fylla i. Du borde fixa den bilden så att själva grafiken syns. Edit: Det blir ju lätt mycket kritik, men jag menar alltså att resten är väldigt bra! Snyggt jobbat ![]() Senast redigerad av doridori den 2010-02-03 klockan 23:31 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|