FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Om tjänsten nu har som den stora skillnaden att den hämtar länkar från sociala medier så måste det framhävas betydligt bättre. Jag antar att det är det som ska göra er unika. Gör en unik och modern logga, vill se en mer modern och clean sida istället för att bara försöka kopiera google. Prova en annan bakgrund, stick ut lite!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
MYCKET bättre.
Dock känns loggan lika inspirerad av Twitter nu som den var av Google innan. Kan du inte hitta på något eget? Sen undrar jag varför det är olika URL på sökförslagen och mina egna sökningar på samma fraser? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Nä, men, point taken. Får se när kreativiteten dyker upp! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lite kul ide, men vad är användningen? Sökningarna ger helt orelaterade sökresultat så det känns mest som en kuriositet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jädrans snyggt nu! Men som sagt så är loggan kanske lite väl lik Twitters (fast snyggare). Men en ruskigt bra layout tycker jag!
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Så helt orelevent kan inga sökningar vara ![]() Dock, jobbar på relevans. Tack ändå för att du uppmärksammade det hela. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ska det fungera för andra språk än engelska? Åäö visas inte korrekt vid sökning.
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kul grej. Bra jobbat. Ser fram emot version 2.0
![]() |
|||
![]() |
![]() |