FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
På Internet verkar inte Svea Rikes lag vara applicerar - ur ett rättssäkerhetspersketiv är det åt helvete. Titta bara på IPRED, FRA och nu domäner. Här går vi förbi lagrum och hittar egna sätt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Suveränt! Hade IDG fått domänen med nämnda motivering hade jag anat ugglor i mossen, men så blev ju inte fallet. Och som redan skrivits, om IDG nu var så intresserade av domänen kan man ju undra varför de inte reggat den tidigare. Man anar en gnutta bitterhet gentemot en tidigare anställd, men det är möjligt att det enbart är min egen konspiratoriska slutledningsförmåga som spökar. Personligen tycker jag nästan att Valve Corporation (jo, det är inte svenskt, jag vet) ligger "närmare till hands" angående associationsfaktorn beträffande bergreppet CS, men som sagt nu är det för sent.
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Enkelt att svara på. Med det gamla (hårda) regelverket skulle Computer Sweden / IDG knappast få igenom en registrering av cs.se och vid frisläppandet av .se-domänen blev det inte ens lottning om cs.se, eftersom innehavare av *.pp.se fick förtur till *.se.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Aha, tack!
Ser att personen i fråga fortfarande har sin pp-sida uppe.
![]() |
Svara |
|
|