FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Visste inte alla att IDG är stora och onda? Prova att annonsera där. De tiodubblade offererat pris efter att jag godkänt offerten och höll på att krångla i flera år efteråt.
Däremot har jag nog benämnt tidningen som CS ett par gånger. Samtidigt kan man tycka att just Computer Sweden faktiskt inte borde ha missat att registrera cs.se själva i tid...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kanske vissa tycker, ja. Isåfall kan de även lägga till korkade nu när IDG har slängt pengar i sjön och fått dålig publicitet på köpet.
Som det står i ATF-beslutet och som jag själv märkte år 2003 då jag ansökte om domänen hade ägarinnan förtur till cs.se eftersom hon hade cs.pp.se (pp står för privatperson) sedan tidigare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tramsigt av Computer Sweden, bra av IIS (eller .se som de kanske heter numera). Besöksräknaren på cs.se borde ticka på bra nu med all uppmärksamhet
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Jag vill poängtera att tvistlösare vid ATFer är opartiska som utses av .SE, som i övrigt inte har något med beslutet att göra.
http://www.iis.se/domaner/tvistlosni...s-tvistlosare/ Men kan väl säga att (min högst personliga uppfattning) inte står i strid med detta beslut, något jag kanske antytt vid något inlägg på min blogg: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
På Internet verkar inte Svea Rikes lag vara applicerar - ur ett rättssäkerhetspersketiv är det åt helvete. Titta bara på IPRED, FRA och nu domäner. Här går vi förbi lagrum och hittar egna sätt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||