FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
![]() Här är hela pressreleasen: http://www.mynewsdesk.com/se/view/pr...nternet-361727 Senast redigerad av daniel_ den 2010-01-14 klockan 18:49 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
1600 Postcenter kommer alltså att stänga. Det innebär så klart en enorm besparing för Posten. Varför tror jag ändå inte att vi kommer att få se några sänkta portopriser 2010-2013? ----------- Edit: Apropå att anpassa sig efter sina kunder. Jag har säkert framfört önskemålet om spårbara brev till Posten minst 100 gånger de senaste åren. Jag har dock aldrig framfört några önskemål om att de ska lägga ner alla sina Företagscenter. Hur många av er andra har gjort det? Senast redigerad av Gustav den 2010-01-14 klockan 19:22 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Helt otroligt alltså...
Såg att någon reggat "posten suger.se" , men den ligger vilande, kanske ägaren kan göra något vettigt av den nu :-) En namninsamling för att visa allas missnöje kanske... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hehe... undrar vem som äger den
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Tröttsamt med de långa köerna hos Ica/Coop ombuden och de är för det mesta fårjävligt långsamma. Det enda vettiga postombud jag varit på är Ica Focus i Göteborg, där går det fort och de vet vad de gör. Tyvärr bor jag inte speciellt nära det längre så istället går jag till Postens företagscenter vid mig... Vad ska jag göra nu? 15min kö + ingen koll @ Coop.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Kunderna får i viss mån bättre service därför att öppettiderna kommer att öka. En del av personalen som jobbar på posten idag kommer nog sannorlikt att byta jobb till ICA-postombudet i stället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Han började gnälla och säga att han knappt tjänade några pengar på att vara ombud osv osv men tog till slut emot dem:P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det har jag iofs råkat ut för även på ett företagscenter, då var det väl runt 250-300 försändelser (fyllde 3/4 postbur). Han tyckte inte att man "bara kunde komma in sådär" utan borde bli företagskund, trots att det var en engångsföreteelse.
Påpekade att det skulle kosta mig över 5000 kr att skicka allt och då gick det bra om jag vägde alla själv.. nåja, jag är glad att jag inte är ehandlare ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|