FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Jag skickade ett e-post till google och fick svar att man kan använda olika kampanjkoder till ett och samma konto. Om man är flera på företag och vill annonsera på google, hur gör man då? Man registrerar flera konton man annonserar för den domänen. Bara det är giltiga koder och att man marknadsför den domän man man står på. Inte registrera flera olika konton och det har inte jag gjort heller. Har bara plockat hem koder via olika konton men jag annonserar via ett och samma konto. Med andra ord - det är grönt från google! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Och se inte allt som gnäll utan även som råd och tips..... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Om man använder kampanjkoder till samma konto, hur "löser du in dem"? Jag tycker (såklart) att det låter supersmart men hittar ingenstans där man kan lösa in kupongerna på ett redan reggat konto?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Längst ner där så finns: "Har du fått en kupong med en reklamkod från oss? I så fall anger du koden här." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Den som inte vågar kan inget vinna
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Banned
|
Jag har lyckats. Har använt några koder redan och har ännu fler koder som jag ännu inte har använt. Tog koder för ett värde av 30.000-37.000:- igenom kampanjen som bifogades i den här tråden.
Sedan tror jag knappast att man blir stämd på x antal miljarder om man använder olika kampanjkoder eller att google skickar någon maffia hem till mig. Senast redigerad av StateCollapse den 2010-01-11 klockan 12:04 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |