| FAQ | 
| Kalender | 
|  2010-01-05, 15:10 | #11 | |||
| 
 | ||||
| Klarade millennium-buggen | 

Saknas kollektivavtal kolla i ert anställningsavtal. I mitt står det tydligt att jag har halvdag dag före röd dag.
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-01-05, 19:07 | #12 | ||
| 
 | |||
| Mycket flitig postare | 

Det finns tre sätt att arbeta: Deltid, Heltid och Alltid.   För min del är det den senare som gäller  Ingen halvdag idag alltså...   Senast redigerad av qson den 2010-01-05 klockan 19:07 Anledning: La till en extra smiley... | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-01-05, 21:30 | #13 | ||
| 
 | |||
| Klarade millennium-buggen | 

Eller så är man ägare och kan gå när man vill, fast är dock jävligt jobbigt med alla röda dagar mitt i nu.  Man förlorar ca 1 månad extra i tid på det om året då alla jävlar är borta hit och dit, har massa ärenden åt massa håll. Som är beroende av varandra. | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-01-05, 22:07 | #14 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | 

Det beror ju på vad man jobbar med och var. Många följer någon slags praxis, men det varierar. Fråga chefen helt enkelt    
				__________________ Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-01-05, 22:08 | #15 | |||
| 
 | ||||
| Nykomling | 

Ingen halvdag hos oss inte.    | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-01-05, 22:46 | #16 | ||
| 
 | |||
| Klarade millennium-buggen | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-01-05, 23:17 | #17 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | Citat: 

__________________ Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu | ||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |