FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Tassavtryck, ja bra fråga... Jag var väl lite för lat för att komma på nått bättre för stunden ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det heter "Vi gör din vardag enklare" inte "lättare".
Sidan ser mördande steril och tråkig ut och loggan är helt random. Byt bilder till något som lockar besökaren att läsa mer, använd snyggare och mer effektiva färger och typsnitt i loggan och byt genast bakgrund. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Jaha, det var en städfirma...trodde det var ett ställe man kunde hyra ett rum 24 timmar
![]() Det tar alldeles för lång tid att fatta att det är en städfirma. Den är opersonlig också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har nu uppdaterat siten lite och den hittas på www.rent24.nu
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Riktigt snygg och överskådligt nu tycker jag. Bilderna känns visserligen "amerikansk bildbyrå" fortfarande, men det är väl upp till din kund att (eventuellt) byta som sagt.
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag hade gärna sett en :hover på länkarna i menyn.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag tycker inte om menyn, den är för "avancerad" om man jämför med resten av sidan.
Du skulle kunna ha ren text på länkarna och någon snygg hover på dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tackar för alla svar och feedback
![]() Nu ser sidan ganska annorlunda ut mot hur den såg ut förr. Mycket är uppdaterat. Titta på http://www.rent24.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mycket bättre!
|
|||