FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Det var väldigt ologiskt med höger/vänsterknappar på din stora javascript-bildspel då de slidar upp/ner.
Så antingen borde du ändra knapparna till upp/ner eller så borde du ändra sliden så att den går höger/vänster. För övrigt tycker jag att den är jätte snygg, menade inget illa när jag sa att den påminde om atrox! ![]() PS Du borde lägga in någon effekt på den AKTIVA länken. Alltså om man klickar på "webbyrå" så borde man veta att man är på den sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Enkel, men effektiv design skulle jag vilja påstå. Enda synpunkten skulle väl vara att se över texten och fixa diverse felstavningar här och där.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Utöver kodfixarna som har föreslagits tidigare skulle jag även vilja att ni använde css-sprites för hovereffekten på knapparna. Första gången man hovrar just nu så får man en fördröjningstid. Dessutom är det mer proffesionellt, ni är ju trots allt en webb-byrå. Likväl tycker jag att om ni ändå har laddat in Jquery, varför inte använda det... "Unobtrusive javascript" ni vet, ta bort all ostrukturerad inlinekod. Och ändra till bättre url-schema. Istället för yelles.se/?sida=7 kan ni ha yelles.se/webbyrå/ Man kan snygga till html-koden lite också om man vill men det är väl rätt irrelevant för sidan iofs. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|