FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Köp 2 resehårtorkar
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Dock, som jag påpekat tidigare, så vill jag inte ha handskar då det blir otympligt. Ja, extra mycket om man ska ha sådana där ![]() http://www.jula.se/keramisk-varmefla...il-12-v-130005 funderar jag lite på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Gå och diska är en klassiker... men kanske inget för en trogen gamer! ;-)
Jag fryser ofta om fötterna. Nu har jag en fläkt för bilvärmare, men lite större än den från Jula, som jag riktar i golvet. Helst skulle man vilja ha en matta med typ 30 grader att ställa fötterna på. Jag har också problem med fingrarna, men jag undrar om det inte är värre för dig faktiskt. En promenad kan göra skillnad, har jag märkt... (Det är dock inte alltid man tar sig den tiden.) Kolla fingervantar från H&M. Jag fick några av syrran i födelsedagspresent och dom är användbara till mycket... men kanske inte att klippa fingrarna på. Då blir dom nog ett med naturen skapligt fort!! http://www.casallproducts.com/swe/pr...2&grupp_id=162 Eller kollar du in såna träningsvantar utan fingrar. i denna vy finns tre stycken. vad skillnaden är vet jag inte. finns säkert på stadium, intersport eller motsvarande. Dom ser dessutom skapligt tuffa ut!! Gamer-faktorn är skapligt hög, fortfarande!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är inte så enkelt att det drar nånstans?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Motionera, det du beskriver är helt enkelt att du har sjukt dålig blodcirkulation som kan leda till mycket mer allvarliga problem, t.ex en långvarig muskelinflammation och andra hälsoproblem. Mår din kropp bra ska du inte frysa om händer/fötter när du sitter vid en dator.
Du som programmerare borde väl förstå att fixa grejer på kort sikt bara innebär mer problem o slöseri me tid i längden =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Okej, låt mig förklara för folk verkar tro att jag vill ha en diagnos. (jag kanske uttryckte mig dåligt i första inlägget)
I vanliga fall har jag inga problem med värmen i mina händer, inte fötter heller för den delen. Men de (få) kvällar som jag sitter å spelar så rör jag ju knappt händerna. De sitter fast. Ena på vänstra delen av tangentbordet och andra på musen. Känsligheten på musen är hög så rörelserna blir minimala. Jag är otroligt tveksam till att det skulle vara onormalt eller farligt att bli kall om händerna om man knappt rör dem under någon timme eller två, även om rumstemperaturen är normal. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Sluta campa (ligga å trycka) i spelen du spelar, så ordnar det sig nog ![]() |
|||