FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Pizza går under samlingsnamnet "skräpmat". Till skillnad från andra kategorier av mat, till exempel gourmet mat. Till skräpmat räknas, för utom pizza, annan färdig mat till exempel hamburgare, kebab varmkorv med mera. Wikipedia skriver: Citat:
Uttrycket härstammar, precis som de flesta menyer, från skräpmatskulturens förlovade land, USA, och går där under samlingsnamnet "junk food". http://en.wikipedia.org/wiki/Junkfood Citat:
Du ser, vad man lär sig! Det är klart, att känner man inte till denna bakgrunden, kanske man använder uttryck som att "festa med pizza" i tron att det skulle vara ett positivt laddat uttryck. Jag tänker, "du ska ge din brud skräp" och dessutom kolla på en film... Känns aningen respektlöst... Det var mest det. Vad gäller hemsidan: Jag ser en fråga, "Är det fredag?" och ett svar, "Nepp" nu eftersom klockan vilat över till lördag, YES igår då det var fredag. OK, jättefin hemsida. Verkligen!! Min analys om att den suger bygger jag på att alla hemsidor som jag har sett sedan 1994, de senaste 16 åren, som gjort anspråk på att vara seriösa, har haft i alla fall antydan till innehåll. OK, så du kanske behöver en hemsida för att komma ihåg vilken dag det är. Ja... jättebra... Du har säkert nåt stort på gång där... Kanske du även behöver en annan hemsida för att komma ihåg vem din brud är...? Bara uti fall att... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Drinkarna är upphällda och det kan inte bli bättre, fredag rules (oftast)
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|