FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Vill komma dit varför många sidor använder identiska namn som andra har. Se de två exemplen jag skickade, bara ett s som skiljer sidorna åt. Sedan har du andra exempel, www.turkietsajten.se, www.turkietforum.se och www.turkietresor.se. Sedan har du två två exempel till, www.aftonbladet.se och www.dagbladet.se. Sidorna har turkiet i sig och bladet då borde jag kunna registrera följande adresser utan några problem,
www.turkiet-sajten.se www.turkiet-forum.se www.turkiet-resor.se eller www.turkiet.sajten.se www.turkiet.forum.se www.turkiet.resor.se Finns många olika sätt man kan vända på namnen. Utveckla gärna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det enda jag kan säga är att du får gå efter din egen moral & sunt förnuft. Resebranschen är ett konkurrens utsatt marknad, där knappast domännamnen är den enkla biten, utan snarare SEO är det tuffare biten. Du kan har turkiet.se som domän, men en annan person/företag kan ha restillturkietisommar.se och tjäna mer på detta. Satsa på något eget istället för att försöka snylta på någon annan. Citat:
http://www.iis.se/domaner/tvistlosni...kostnader-atf/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Sedan om din sida turkiet-sajten.se blir väldigt stor, eller om du gör reklam för den, så kan du förlora besökare till den bättre domänen turkietsajten.se. Bättre att välja det nya alternativet turkietsidan.se, och kanske även registrera turkiet-sidan.se. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|