Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Hur gör ni vid reklamationer?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-11-28, 21:37 #1
eboy99 eboy99 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 45
eboy99 eboy99 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 45
Om det är så att du verkligen har reklamerat din vara så ska du inte betala något extra förutom det du betalat från början, men är det så att du returnerat din vara så behöver du inte ta emot några ersättningsprodukter utan kan tacka nej till deras erbjudande men då får du tillbaka dina pengar minus den fraktkostnaden som företaget har betalat från början.

Är det så att de inte går med på detta så kontakta konsumentverket, de är väldigt på hugget när det gäller ehandel, vi har haft ett antal diskussioner med dem då de anser att vi som ehandlare även ska stå för frakt samt returfrakt vid en retur (öppet köp), vilket jag anser är fel, det är som att köpa en tröja på HM som inte passar och sedan gå och lämna tillbaka den och kräva dem på ersättning för tågbiljett till och från affären.
eboy99 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:18.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017