Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Avreagera mig från Comhems dåliga service

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-11-23, 19:49 #1
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson Visa inlägg
Jag sa upp vårt Comhem-abonemang för ett tag sedan. Kundtjänst försökte såklart att övertala mig, men nöjde sig med mitt svar att vi inte ville vara kund hos Comhem.

Några veckor senare blir jag uppringd av Comhems telemarketing. De påpekar att vi sagt upp vårt bredband, men undrar om vi är nöjda med våra andra Comhem-tjänster. Vi har inga andra Comhem-tjänster!

Har nu fått 2 brev "Välkommen som nyinflyttad till ett Comhem-hus". Suck.
Poängen med automatiserade system brukar ju vara att spara pengar, ibland kan man undra om det inte har omvänd effekt för vissa
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017