Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Avreagera mig från Comhems dåliga service

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-11-23, 15:00 #1
BarateaUs avatar
BarateaU BarateaU är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 648
BarateaU BarateaU är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
BarateaUs avatar
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 648
Citat:
Ursprungligen postat av petlin Visa inlägg
Hade en motsvarande situation för flera år sedan när jag bl.a var ansvarig för importfrakter och nationella frakter för en grossist som sålde hushållsprylar. Det handlade väl om 5-6 miljoner per år i fraktkostnader (även om det inom transportbranschen kanske inte är så mycket jämfört med riktigt stora kunder).

Tog i alla fall löpande in offerter från olika speditörer och fick vid ett tillfälle en väldigt bra offert just på importen. Bytte då speditör varpå vår gamla kontaktperson kom förbi på besök och undrade varför inte de fått lämna en ny offert.

Svarade då bara att som långvarig kund hos dem utgick jag från att vi redan hade deras bästa möjliga prisern för vår fraktvolym. Han blev väldigt tyst.

Tyvärr kan man inte göra samma sak på den monopolmarknad Comhem har hos mig just nu. Men inom ett par år kommer nya lösningar så jag får se framtiden ann.
De är synd att man som kund kommer i sista skedet.
När man väl säger upp undrar de varför, man borde bli prioriterad om man är trogen kund.
BarateaU är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017