Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Avreagera mig från Comhems dåliga service

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-11-23, 11:14 #1
emilvs avatar
emilv emilv är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 1 564
emilv emilv är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
emilvs avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 1 564
Att de har många ärenden är inte en ursäkt för att det tar tid att svara. Det tyder på att de har en backlog som bara kommer att växa om de har för lite personal.

Att Com Hem inte sänker alla kunders priser är inte förvånande. Det blir vanligare och vanligare att man vill behålla gamla kunder på högre priser och bara sänker priserna för nya kunder. Kolla så att du inte fått förlängd bindningstid nu i samma veva eftersom du i deras ögon säkert tecknat ett nytt abonnemang.

För övrigt hade Dustin Home så långa svarstider, både när jag ville ändra en order och när jag ville diskutera vad vi skulle göra när de valde att sluta leverera den produkt jag beställt en månad tidigare.
emilv är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017