Citat:
Våra utbetalningar sker ifrån Danmark och därför är det viktigt att man fyller i alla sina uppgifter när man ska få sin utbetalning. Angående ärendet med Panigra så kommenterar Casper på IQ Medier i Danmark följande:
”All partners I Scandinavia get paid right on time if they have filled in their Bank information (inkl. Swift and IBAN). We didn’t have that from the partner (Panigra) before we asked for it. It is hard to do the payment to a publisher with no payment information. That is a very important case that the publisher remember to fill out payment information right after he has created his profile”.
|
Vem Panigra är eller vilket ärende det handlar om har jag ingen aning om.
IQ Medier är en enda röra. Under betalning i deras gränssnitt specificerar de månadens utbetalningar. Jag har fått fem och ingen är ens i närheten av att vara rätt. Enligt den senaste har jag haft avslut hos 19 annonsörer som jag överhuvudtaget inte marknadsför. Jag får helt enkelt någon annans uppgifter men i mitt namn, månad efter månad. Ofta ligger försäljningen mer än 40.000 kronor över min egen, men bara på papperet. Det som betalas ut, när det väl betalas ut, är korrekt.
Jag har påpekat problemet vid ett flertal tillfällen men inget görs. Detta ensamt är inte förtroendeingivande.
Frågan är om det finns någon som får korrekt avräkning?
Ps. Pagina betyder sida på spanska