FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Om det vi gör inte är någon form av välgörenhet så vet jag faktiskt inte vad det är? Jag jobbar som fritidspedagog som vanligt jobb och hjälper driva detta på min fritid, skulle nog uppfatta det som att jag gör ngt utav välgörenhet. Jo självklart har vi hört runt om till våra medlemmar, det hade du sett om du läst på våran hemsida. och till det sista du skrev så fungerar våran verksamhet mycket bra enl mig själv iaf, dock så tycker jag man ska sträva fram och förbättra det som kan förbättras. Som sagt snabba ogrundade svar, återigen en som upplyst mig mycket, tackar ödmjukast för det ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Hur många medlemmar har ni? Om inga av dessa är villig att hjälpa till själva så kanske ni iaf kan skramla ihop de kronor som behövs.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Det är iaf ordets förklaring ideellt arbete för ungdomar passar nog ganska bra in där ![]() Vi har över 700 medlemmar i olika åldrar mestadels yngre då vi som sagt är en ungdomsförening, jo vi har annonserat efter hjälp inom just detta till våra medlemmar, men inte hittat någon kunnig. Om jag istället frågar såhär hur mkt tror ni en tjänst som innefattar att fixa ett bra,lätt fungerande forum samt ett likadant galleri skulle kosta? handlar det om 1000:- eller om närmare 10 000:- kanske någon av er rent av skulle kunna pma mig vad ni skulle vilja ha för jobbet så ska jag se vad som kan skramlas fram. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Forum och gallerier finns det bra fungerande gratisversioner av. Hittar du rätt person så behöver du inte betala mer än 1000-2000 kr. Priset kan säkerligen variera lite beroende på om det behövs mycket justeringar efter önskemål.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack alla som vart med och diskuterat samt kommit med förslag, vi har nu hittat en som kommer ta sig an forumet m.m.
kommer dock va kvar på detta forum och läsa poster som en galning, händer mkt roligt i detta forum samt det är ett aktivt forum vilket är mycket trevligt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|