Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Ideell verksamhet

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-11-14, 01:18 #1
yodaki yodaki är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: May 2004
yodaki yodaki är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: May 2004
Citat:
Ursprungligen postat av daniel.s Visa inlägg
vill bara påpeka att detta är en sverokförening. Dom får runt 3000 i årsbidrag och 50-100 kr per medlem i föreningen. Dessa föreningar har krav på medlemskap vid cuper och har därför många medlemmar. Att säga att det inte finns pengar vore en lögn. Många av dessa föreningar stoppar pengarna i sin egna ficka trots att det är emot reglerna. Det finns absolut inget unikt med detta upplägg utan det finns runt 10 stycken andra likadana föreningar.

Sluta snåla med era bidragspengar och tigga tjänster från folk.
hejsan, va trevligt att det alltid är någon som du som skriver massa dynga utan att egentligen veta ngt om själva projektet.
1. ja vi är en sverokförening dock är vi en ny förening och ännu inte fått ngt bidrag i ngn fom ännu.
2. ja vi kommer få pengar via bidrag och dessa bidrag är långt ifrån vad det kostar att driva en förening, då vi inte är en sådan förening som du tydligen refererar till som stoppar pengar i egen ficka, våra pengar går snabbt och oavkortat till fler spelservers fler lan fler tävlingar med roliga priser m.m. dvs pengar vi får går direkt ut igen till div saker vi kan göra får våra medlemmar.
3. En ideell förening drivs av folk som jobbar ideellt så tigger tjänster gör vi absolut inte, dock så anser jag mig ha rätten att fråga om där finns andra folk här som kanske skulle vilja bidra till ngt större en enbart sig själv och försöka göra ngt för dagens ungdom.

du får självklart svara hur du vill på mitt inlägg, det konstiga var att du inte svara på ngt av det som inlägget handla om utan du uttalade dig helt ogrundat om ngt du inte känner till.
Bra jobbat ditt svar upplyste mig verkligen.
yodaki är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017