FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Taget ur sitt sammanhang kanske du har rätt. Visst.
Du gör ju bara bort dig när du inte läser bakåt i tråden. Du svarar ju på fel saker. Jag skrev att "Jag fick ett brev på SVENSKA av Google, med Google som avsändare." Det står inte ett enda ord på engelska! :-) Du skriver: "Gör man utbetalningar i princip i all världens länder så är det väl inget konstigt med att använda de internationella valutabeteckningarna?" Absolut. Ditt inlägg är rätt underhållande faktiskt. Det är ingen utbetalning... Jag säger, jag tycker det är larvigt av företag att ha en attityd att vi i Sverige inte skulle ha koll på vilken valuta vi har. Nämn ett till företag som inte har koll på valutan? Eller som väljer en reklambyrå som itne har koll på valutan? Det är ju konstigt att Dell kan sälja datorer i Sverige. Dom skickar också post från England/Irland och där är det alltid rätt valuta utskriven. Skriver man ett svenskt säljbrev med "kr" , då förutsätter jag att det är svenska kronor som avses. OK, alla fattar inte det och den del gillar att slänga sig med andra betäckningar... Men jag kräver mer än så av de jag gör affärer med! För att återgå till ämnet, AdSense är numera också i kronor. Du ser! Det står inte SEK där och då är det faktiskt utbetalningar som avses! Dom kan om dom vill! Men ibland är inte viljan på topp... och då tappar jag intresset. Senast redigerad av MrBob den 2009-11-06 klockan 09:24 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |