FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
I en vanligt stor Wave-tråd så tar det kanske 5 sekunder innan den öppnas.. och sen 3 sekunder innan det går börja scrolla, och det laggar lite. Sen när man scrollat längst ner kan man skriva. Detta på C2D 3.0ghz 4gb ram PC i Google Chrome och samma upplevelse eller värre på min MacBook Pro. Men flopp.... Det är Google vi talar om. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Såg på twitter att om man skriver ett fint blogginlägg om domainz.se så får man en invite, tror dock bara dom har 20st så ni som har passande bloggar bör skynda er
![]() edit, hittade mer info här: http://www.domainz.se/blogg/2009/10/...l-google-wave/ Senast redigerad av digi den 2009-10-27 klockan 19:43 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Nykomling
|
Man kan faktiskt redigera en tidigare gjort inlägg. (man ser också vad som redigerats av andra).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Dessa är dock inga riktiga invites, tyvärr. Följande text står på "undersidan": Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vadå inte riktiga invites? Det var ju såna som betatestarna fick med, enda grejen ær att invites går genom google, men dom du bjuder in får ju sin invite, även om dom inte har den samma sekund som du skickar den.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
tar dog flera dagar att få inviten just nu dock.
Så tålamod är det ända man kan ha ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tog några dagar för min invite också. Men den som väntar på något gott....
Tycker också det är lite segt att "jobba i". Både på min iMac och PC. Ser fram emot hur detta utvecklas, kan bli både bra och anus. Tiden får utvisa. ![]() /M |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu verkar alla med Google Wave fått 10 invites var.
Så nu kan nog de flesta som vill ha få en. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|