Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Officiella IQ Medier tråden

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-10-27, 13:30 #1
Paginas Jakobsson Paginas Jakobsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2009
Paginas Jakobsson Paginas Jakobsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2009
Thumbs down Första intrycket bestående

[[email protected];20328096]Patrik Johansson heter jag och jobbar som Partner Manager på IQ Mediers affiliatenätverk. Jag tänkte presentera oss lite här på WN.se eftersom det här är som ni webmasters finns.

IQ-medier är ett relativt nytt nätverk och jag har varit med från början. Tyvär utmärker de sig på ett sätt - de strular med betalningarna. Inte någon gång sedan starten för några månader sedan har jag fått betalt i tid och utan att kontakta dem flera gånger. De är med andra ord en tvilling till Adfair även om de senare har bättrat sig betydligt det senaste kvartalet.

För mig är det bara en i raden av nya ångestnätverk som höjer stressfaktorn i onödan när man får ägna tid åt att jaga sina pengar. Att summorna är och har varit obetydliga för min totala budget är ovidkommande, det är mina pengar och dom vill jag ha utan tjafs på avtalad tid.
Paginas Jakobsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-11-17, 08:48 #2
[email protected] pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2009
[email protected] pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2009
Standard Survey uppe!

Tänkte meddela att vi har fått upp en ny Survey där man kan vinna presentkort ifrån H&M och ICA värt 200 kronor.

Det är en leadkampanj som man får betalt för även om ingen tar del av något erbjudande i undersökningen, der räcker att man väljer JA eller NEJ på frågorna. Uppgifterna säljs heller inte vidare till tredje part vilket är positivt för er som jobbar med one2one email.

Surveyn kan även läggas ut på Facebook, Twitter och andra communities.

För er som redan är affiliate hos oss är det bara att logga in som vanligt så hittar ni den på startsidan, för er som ännu inte är affiliate hos oss är ni välkomna med ansökan.
pjo@iqmedier.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
affiliate, affiliateprogram, annonser, iqmedier, publishers

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017