FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag känner igen problemet just med uppdateringar, precis som jag skrev förut. Nu minns jag inte om det var XP eller Vista, men när jag skulle göra uppdateringarna, det var då jag med fastnade i 1 av 3. Jag gjorde om allt från början men då gjorde jag bara enstaka uppdateringar, och då fungerade allt efteråt. Nu är jag inte helt säker, men det kan säkert bli fel om en uppdatering kräver omstart, och en flera andra uppdateringar görs utan att man gjort omstart först. (snurrigt)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag har personligen aldrig haft problem med mitt XP =)
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Nykomling
|
Har läst en del nu, och det verkar vara många med Vista som har fått detta fenomen på sista tiden. Prövade därför på min "gamla" Vista att lägga till Spindelharpan, och det blir precis samma på den - tar extrem lång tid och processorn går upp.
Om ni har en någorlunda uppdaterad Vista får ni gärna pröva att lägga till t.ex. Spindelharpan och se om det är "som vanligt" för er... Det som händer annars är att datorn väntar några minuter pga. att TrustedInstaller håller på med något, kolla processerna och "Loggboken/System" under tiden, där kommer det att raddas upp en massa "Servicing" - saker som inte har något med Spindelharpan att göra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Nykomling
|
Lite OT, men jag sökte på TrustedInstaller på Google före lunch och fick med den här tråden i resultatet..! Tråden skapades sent igårkväll, det är rätt snabbt jobbat av Google =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Detta är välkänt på WN, det är därför man skall välja sina ord noga och vara försiktig med att skriva skit om företag. Kanske inte är så kul att WN rankar Top3 på ens företag med ett negativt inlägg.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag installerade om datorn och tog sen 2-3 uppdateringar i taget, och det fungerar bättre nu.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|