FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, man ser det ju ganska ofta i alla typer av reklam. Verkar vara lättare för människor att uppmärksamma dessa ord. Vilket i sin tur (som sagt) borde leda till fler klick. Det är en avvägning man får göra, sajtens "språkliga trovärdighet" kontra fler klick.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Jag kan bara tala för mig själv. Jag undviker webbutiker med dåligt språk eftersom det känns oseriöst när företaget inte lagt ned tid på sina texter. För deras skull hoppas jag att jag tillhör en försvinnande liten grupp. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|