FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag har frågar runt lite hos några leverantörer och fått lite olika svar och erbjudanden. Jag behöver definitivt managed hosting men en leverantör som har bra priser på VPS vill ha över 2000kr/mån för mananged hosting och tycker jag behöver dedikerad server för 1600/mån. Det känns som den personen/leverantören försöker sälja på mig så mycket det bara går. Fick inte heller svar på några frågor utan säljaren ville bara snacka hårdvara. Då fick jag i mitt tycke bättre respons från en annan leverantör av prisvärda VPS:er. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Gå sen sen till Summary->Tools->Clear statistics. Markera och rensa bort allt. Finns ingen anledning att spara detta om du har Google analytics. Se också till att du har alla bilder i filsystemet i stället för i databasen. (har du förmodligen redan) Mer du kan göra för att speeda upp din x-cart: Optimera tables: Summary->Tools->Optimize Tables Om du ska erbjuda shoppen på engelska så bör du nog ta bort text som denna: This service is for demo purposes only. No real products. No real prices. No real charges. Please do not submit real credit card information. Senast redigerad av WebboT den 2009-09-10 klockan 22:17 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
[QUOTE=ecstyle;20321548]
Citat:
|