FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
lycka till |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||
|
|||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Jag har gett Loopia mitt personnummer och organissationsnummer, samt gett dom en lista på domäner som jag tidigare använt för mail men som jag inte längre använder. Dom har verifierat att det finns domäner i mitt namn registrerade med dessa domäner som mailadresser samt mina gamla telefonnummer som kontaktuppgifter, men går ändå inte med på att berätta vilka domäner det är eller ge mig någon som helst tillgång till en kontrollpanel hos loopia för att administrera dom. Jag har varit kund hos loopia i många år och hade kanske hoppats på ett lite vettigare bemötande, men det är nog dags att flytta över allt till binero.. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Gör en tillfällig adressändring, så skickar posten vidare brevet/breven från Loopia till den adress du valt istället
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Om man inte bor på sin folkbokföringsadress, inte längre har sitt telefonnummer som man angett i kontot samt inte längre har den e-postadress som angetts i kontot så ställer det till det lite.
På dessa tre (3) sätt kan vi lämna ut kundnummer som vi kräver för att en ändring i kontot ska göras. Normalt är detta inget problem för privatpersoner och företag utan oftast är det föreningar som råkar ut för det när kassör eller liknande lämnar föreningen. Att lämna ett org nr eller personnummer är inte att verifiera sig då org nr är publika och personnummer är mycket lätta att få tag i. Att vi väljer att vara hårda i denna fråga beror på att man med kundnummret har tillgång till kontot och genom den kan styra hemsidan. Fel person ska inte på ett enkelt sätt genom att tex uppge ett personnummer kunna få tag i denna typ av information från oss. I detta fall ska det dock ha löst sig efter kontakt med Skatteverket och kunden har blivit informerad. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|