FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Bra jobbat!
Betydligt bättre, tycker iaf en forumbiten snubbe som jag ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ta bort den onödiga "utvalda diskussioner" eller flytta den till topp eller längst ned på sidan.
Gör kategorierna breda, ha senaste aktiva tråden på framsidan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Trodde sidan blivit hackad när jag gick in på den :P
Första intryck: suger stenhårt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Tanken med ett forum är att man på ett överskådligt och enkelt sätt skall kunna kommunicera. Själv anser jag att dagens forum script så som VB och senaste IPB har rört till det rejält och byggt in en massa funktioner som få använder. Det påminner mycket om bränningsprogrammet Nero där man lagt till en massa skräp och slutat koncentrera sig på huvudfunktionen "Bränning". Samma trend ser jag med forum scripten där bloggar och gallerier byggs in samt chat funktioner.
Jag tycker som så många andra nämnt i tråden att bytet inte var befogat då det gamla fungerade så bra. Det är innehållet i ett forum som är viktigt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Känner mig lite lost in the pankake, speciellt när jag kom in på sidan, började leta efter vilken knapp jag skulle trycka på. :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Mitt första intryck är att det är väldigt rörigt... Men det är bara att vänja sig antar jag
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag ser framför mig en massa "Kan du aktivera PM tack?". Lite drygt när det inte går att skicka till någon innan man kryssat i rutan i inställningarna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kan tycka att framsidan känns lite tom, och så saknar jag möjligheten att på framsidan snabbt kunna se vilken tråd som sist fick ett svar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
En annan sak jag märkt är att grafiken laddar långsamt på vBulletin, jämfört med SMF eller phpBB3, på själva viewtopic sidan "hoppar grafiken" in liksom. Senast redigerad av Danielos den 2009-08-25 klockan 13:08 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Samt att PM ska aktiveras automatiskt, och jag vill faktiskt hellre se forumet centrerat än 100% width. Annars ser det mysigt ut =) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|