FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle gärna ha några fler inlägg per sida.
Men det är ingen big deal, som Ronald McDonald skulle ha sagt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Inlägg per sida är en inställning du kan göra själv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
* "go to last post" är en länk som jag vill se för varje forumsdel.
* formateringsknappar för snabbsvar, b i u osv.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Vi kan nog redan nu säga att vi kommer arbeta om startsidan, detta var inte riktigt den respons som önskades. Dessutom är det väldigt lite info som är borttagen.
Det som skiljer idag är info om: Senaste inlägget i forumet. Tid för senaste inlägget i forumet. Vem som postade senaste inlägget i forumet. Hur många trådar som finns totalt i forumet. Jag trodde alla var mer intresserade av. http://www.wn.se/search.php?searchid=168 och den är ju lite tunn nu men kommer fyllas på under kvällen och vara som vanligt imorgon. Gissar på att vi kommer börja beta av buggar etc imorgon kväll.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Thomas, går det att skapa ett nytt tema där forumet presenteras som tidigare så kan medlemmarna själva välja vilket dom föredrar?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Vi testar olika lösningar till och från under veckan. Hittar vi ingen lösning som är bättre än vBulletin-standard så kör vi på vBulletin-standard.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sorteringen när man söker på "nya inlägg" verkar funka lite sisådär, kan komma ett nytt inlägg i ett forum som ligger långt ner i listan. Se bifogad bild (fick felmeddelande ett par gånger när jag försökte lägga till bilden också). Rent generellt känns sidan långsammare nu också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Detta blir säkert bra till slut, det är jag övertygad om. Jag vet inte skillnaderna mellan systemen, men det finns säkert bra anledningar att byta (bättre utbyggbarhet?)
Hur som helst måste jag stämma in i skaran som vill ha sidan 100% bred. Den är för bred för min webbläsare just nu, och då har jag ändå tvingats bredda fönstret på sista tiden på grund av andra kassa sajter som är för breda. (min webbläsare är 971 px bred just nu) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om jag bestämde så skulle jag lägga alla resurser på att få igång RSS-feeden igen!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Administratör
|
Japp det är en miss av mej, den borde inte slutat funka. Vi lägger den tidigt i priolistan.
![]() |
Svara |
|
|