FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
<!--QuoteBegin--(Wojt)[/i] Det var lite fult av dem att byta över alla gamla kunder till minimiavgifter. [/quote] Nä? Sa jag att de tvingat någon? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Den här månadsavgiften på en Hostad lösning på 249:-hos Samport; är det minsta belopp som måste gå genom systemet. Dvs om man köper en t-shirt för 300:- med kort så är det ok.
Eller måste man ha ca 125 transaktioner (á 2 kr) och betala resterande om man inte uppnår detta. Eller alt. tre. man betalar en fast månadsavgift på 249:- oavsett vad som man omsätter i sin shop. Tycker det va lite oklart på deras hemsida. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
nord84: alt 2
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Erfarenheter kring inlösenavtal med utländska banker, någon? När det gäller svenska banker, vilka använder ni?
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag har alltså blivit tvångsansluten till ett avtal jag inte gått med på. Det tycker i alla fall jag är lite fult! Även om jag naturligtvis förstår varför de gör så.... Letar just nu ersättare som serviceprovicder. Inlöäsenavtal har jag med euroline vilket fungerar bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för svaret nosnaj.
Är det ett inlösningsavtal per bolag? Tänkte om man har flera domäner på ex. Loopia att det skulle kunna räcka med ett avtal. Men det kanske är en önskedröm? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||