![]() |
:)
Någon som vet hur det funkar med inlösenavtal för kreditkorts lösningar vilka kan ni rekommendera. SKa sälja andelar i ett webb projekt varje andel kostar 100 kr och det finns 100.000 andelar så jag behöver automatisera det. Jag kommer att lägga upp det här som ett MLM system dvs nätverks försäljning. Jag antar att det finns startavgifter, månadsavgifetr och procent på genomförda transaktioner, man vill ju att så lite som möjligt går åt i avgifter men ändå ha en bra fungerande betal lösning. Någon som har erfarenhet av script till MLM. Skall även ha ett script för att folk ska kunna sälja och köpa andelarna direkt på vår site sen. // Swedchamp |
Finns mängder med trådar gällande kreditkortsbetalning och inlösenavtal här: http://www.webmasternetwork.se/knappsok.gif
|
Akta dig för Samport bara, dom lockar in en med 0:- anslutnings och månadsavgift, sen helt plötsligt kommer det en minimiavgift per månad när dom knytit kunderna till sig. Riktigt fult.
|
ZN: Din signatur får bestå av max 2 rader! :P
Citat:
|
Citat:
API-lösning: Anslutningsavgift………………………………………………………….…………2490 kr Månadsavgift………………………………………………………..…………………….0 kr 3-D Secure…………………………………………………………..…………………….0 kr Pris per transaktion……………………………………………………………….….0,50 kr Minimiavgift som faktureras varje månad….……………………..………………..395 kr Hostad-lösning för e-handel: Anslutningsavgift………………………………………………………….…………995 kr Månadsavgift………………………………………………………..…………………….0 kr 3-D Secure…………………………………………………………..…………………….0 kr Pris per transaktion……………………………………………………………….….2,00 kr Minimiavgift som faktureras varje månad….……………………..………………..245 kr Förövrigt så betalar du bara minimiavgiften om du inte har uppnått 395/245kr i avgifter. |
Ta även en titt på Certitrade.net.
Endast anslutningsavgift och inga månadsavgifter. Helt OK priser också. |
Använder Samport.
Det var lite fult av dem att byta över alla gamla kunder till minimiavgifter. Men sen dess står det faktiskt tydligt i prislistan. Så du kan knappast kalla dig lurad om du ingått avtal sen dess. Du hade även möjlighet att säga upp ditt avtal under bytet. De har således inte tvingat någon. Syften var att bygga upp en kundstock och sedan konvertera dem till ny prisplan och se hur många som stannar kvar. En viss procent försvinner, men många orkar nog inte byta. Inklusive mig. Det är så många nya bolag verkar komma igång... Men visst, irriterande var det. |
Blandar ni inte ihop grejerna nu, inlösen avtalet håller banken i, samport, dibs är dom som håller i tekniken.
Vad inlösen kostar bero väl på riskerna. Andelar i ett webprojekt lutar väl mer bedrägeri hållet..:-) |
Citat:
Citat:
|
Citat:
Sa jag det? <!--QuoteBegin--Wojt[/i] Det var lite fult av dem att byta över alla gamla kunder till minimiavgifter. [/quote] |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:25. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson