Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Bitch till åklagare

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-08-02, 07:39 #11
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by Anders Larsson@Aug 2 2007, 02:19
En rolig grej att notera är att klein i ett inlägg drar upp SVerigedemokraterna och skapar en stor debatt där de i praktiken försvaras och i detta inlägg påpekar att den misstänkte bor i Rosengård.

Eftersom det är välkänt att Rosengård är ett område med stor andel invandrare säger den meningen i praktiken att det var en invandrare som bluffade hans butik.

Ett mönster eller vanlig, hederlig svensk dubbelmoral?
Du är inte sund i knoppen.

Rosengården är ett problem område, sen då? Finns massor med områden som har invandrare som inte är problemområden.

Jag vet inte om personen var invandrare, eftersom jag inte har sett någon polisutredning, dom 2 sista gångerna var det efternamnet Jönsson på mottagar adressen. Jag vet uppriktig sagt inte om personen är invandrare, svensk eller kommer från Mars, han skall släppas in för tinget och straffas, ovasätt bakgrund och härkomst, har försökt lura mej på pengar, det räcker.

Har väl ingenting med invandrare att göra eller ej, bara för jag nämner ett av malmös värsta gangsternästen vid namn. Det där går också i cycler, se bara på områden som Flemingberg här i Stockholm. Det var på 70 - 80 talet värsta jävla problemområdet, idag är det knappt inga problem alls där, även om husen är kanske sveriges fulaste, med det är en annan sak.

Eller ta den förort där jag bor, på 70 -80 talet var det tydligen väldigt mycket problem här, idag är det som vilket medelklass område som helst från 50 talet, lite problem, lite brott. Har ett av Stockholms bästa läroverk här dessutom.

Sverigedemokraterna är enlig min uppfattning sinneslött slödder, ingenting som jag tänker eller kommer att försvara.
klein är inte uppkopplad  
Oläst 2007-08-02, 09:23 #12
Clarence Clarence är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: Jan 2003
Clarence Clarence är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: Jan 2003
Tar och stänger tråden där, då svaret kom som andra post och resten är 5 diskussioner som kan läggas i Off topic istället.
Clarence är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017