FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mitt andra intresse väcks mer och mer till liv nu när det börjar bli sommar..
Lite sneakpeak på vad som mekas på nu, i like real power ![]() Meningen det skulle ställas upp o tävlas på Elmia men det hann inte bli klart. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
|
Gammal tråd, har hänt lite sedan dess.
Intresset svalnar iallafall inte, inför 2007 års tävlingssäsong smaskar vi på, ordentligt ![]() Vi byter också bil till en Fiat Panda (oh yeah). Bjuder på en bild som visar nya prylarna som vi delvis fått sponsrade, vågar man nämna att dessa pjäser (nära 45kg styck) kostar 1600 styck, euro d.v.s. ![]() Bara jag lider av denna hjärnskada att inte nöja sig med originalljudet ? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag mötte Lassie:
Sommaren 2005 såg jag Lars K på en parkering i Skåne när han satt och sov i sin Kleemann-merca. edit, 2005 var det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
Herregud. =>
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
|
Gammal tråd jag startat en gång i tiden, men men, vi har alla våra udda intressen
![]() Lekte lite med billjudet i helgen, nån som vill åka med en sväng ? :P (Den vänstra mätaren sitter i bilen, den högra utanför, mätt i dB) Spelade 148,8 dB i tävlingen, men missade ta kort på det ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
|
Hade lite o göra, spelade in en liten film :P
För er Norrlännings som vill åka riktig bilstereo så dyk upp på mittsverigebanan på onsdag, ska köra lite demo med kärran då ![]() Mer udda intresse än såhär vet jag inte om det går att ha, men skojj är det. http://www.garaget.org/video/15nugcy978ne |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|