FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu lanserar vi en enkel tjänst för önskelistor på nätet där man enkelt kan presentera sina listor samt låta släkt och vänner reservera önskningar.
Jag är medveten om att design inte är optimal.. vi har ännu inte låtit ett proffs göra skalet, men det kommer! Vad tycks annars? iWishr.com Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Lite snabbt kollat så kan jag föreslå följande:
1. Öka säkerheten. Tillåt inte tex javascript, är väldigt dumt. Ska taggar tillåtas? 2. Lite småsegt att de man tipsar om sin önskelista måste bli medlem, varför inte bara göra ett engångslösenord som de kan logga in med via en länk utan bli medlemmar? 3. Tog jag bort titeln på önskelistan var det inte lätta klicka på den ändra namn ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
4. Går ej radera sig som medlem.
5. Glömmer jag lösenord och väljer bara klicka utan skriva in lösenord går det bra. Dock måste man ange lösenord på startsidan för logga in så då är jag körd och får byta lösenord igen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Men din tjänst var helt klart grymm.... men du kanske skulle du ha en tillägs tjänst där man kan söka bland produkter och lägga till.... sedan länkar du till produkterna och tjänar lite extra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om man råkar "tömma" titeln, så går den inte att få tillbaka den igen! Måste då skapa en ny lista.
P.s. Videon var väldigt bra och förklarande! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
En väldigt dålig sak att kommentera kanske, men den engelska videon är mindre än 2 minuter och texten borde då kanske vara "All in less than 2 minutes." istället för 3 minutes.
Edit: Ja, "Favoritlista" vore perfekt, och ännu bättre om man får en favoritlista för speciella åldrar, tex killar - 15 år eller något.. Då kan man få lite inspiration! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Saknar följande:
-Sök funktion -Populära önskningar -Unik adress till sin önskelista/önskelistor Annars var det riktigt trevligt och hel schyssta ajax funktioner. Och som du säger, designen skulle ni kunna slipa på ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för all feedback, vi ska försöka fixa till det som inte är bra!
Vill gärna ha mer kommentarer... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Val av "tema" är även på engelska tema, borde väl vara "theme", på svenska låter det heller inte så bra, kanske "utformning/utseende/upplägg/utseende/…" vore bättre. Tema på svenska betyder ju egentligen något helt annat…
Håller med ovan, tänker inte registrera mig bara för hjälpa till… |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|