FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag anser inte att jag varken berör ämnet utifrån att det skulle vara ett problem (andras olycka är inte ett problem för kunden i detta fall) eller gnäll (varifrån fick du det?). Inlägget var bara ren information. Tycker i allmänhet att folk borde lära sig att skilja på gnäll, påhopp, kritik och information. Om du inte tyckte att inlägget var lämpligt skulle du kunnat ställa frågan till mig vad jag vill få ut av det istället för att ha en kränkande ton. -------------------- Enligt mina bankuppgifter så har inte Loopia dragit sitt belopp ännu. Begår man något brott om man håller tyst i detta fall och låter det här glömmas bort? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Håller med Decibel!
Jag börjar oxo bli VÄLDIGT less på inlägg i stil med..... "Hejsan jag är kund på Företaget AB nu har dom skickat fakturor som ser konstiga ut vad ska jag göra?" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Buggen ifråga har lokaliserats och eliminerats. Den relaterade till en rätt så omfattande uppdatering vi genomförde för våra kunder avseende deras fakturahantering i vår kontrollpanel. Inga kunder påverkades negativt av detta, precis som Saint ursprungligen rapporterade så har vi inte dragit några pengar felaktigt.
Kan förövrigt hålla med övriga talare om att det alltid är effektivast att rapportera felaktigheter i mjukvara direkt till tillverkaren ifråga. Vi tar alltid sådana här rapporter, som inkommer till oss, på högsta allvar och agerar givetvis skyndsamt därefter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
tja anledningen till att man postar på ett forum med sina problem är väl att man ser efter om andra lider av samma problem, och om dem redan fått svar på det..
men sen finns det ju frågor som är mindre relevanta att ställa på ett forum, publikt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Ett sællsynt dumt tankesætt att først fråga på ett forum om personer dær haft samma problem med ett føretag, i førhoppning om att denne FORUMSMEDLEM skulle ha løsningen. Tror du seriøst att denne vet bættre æn sjælva føretaget som problemet gæller? Problemet ær att folk inte ORKAR sitta och væntat på føretagens øppettider och ær lata. Istællet vræker dem ut sin galla i sina trådar som kan heta alltifrån "AKTA ER FØR DET WEBBHOTELL AB", "WEBBHOTELL AB AV BLÅSER SINA KUNDER" etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller med Decibel!
Håller med Clonix! Jag börjar oxo bli SKIT less på inlägg i stil med..... Vad ar moms vid ..?? Måste jag betala skatt om jag säljer ..? Jag har EN KOMPIS som... Inget illa menat Saint, du brukar ha bra och vettiga åsikter i saker och ting. Det är bara så många skit trådar numera på forumet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Well, jag måste be om ursäkt för en sak: att inte lägga denna tråd i off topic från första början.
Vill påpeka en sak för alla som är "trötta" på mitt inlägg iom det hela redan är inne på en helt annan diskussion än det var tänkt: Om man nu skulle vara trött så skulle man inte gått igenom alla inlägg i denna här tråden för att sedan ta sig tid att lägga en åsikt. Är något tröttande så bör man vända om redan vid dörröppningen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
som exempel när jag felsöker något fel på datorn eller vad som helst så är forum ett av dem största hjälpmedlen. Men att fråga här angående en felfaktura är ju inget man lär få svar på av andra besökare, åtminstonde inte om man postar på ett seriöst webbforum. annars hade det nog låtit mer som; "well lucky you then ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|