Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Bug hos Loopia?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-10-25, 00:27 #11
Saints avatar
Saint Saint är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2004
Mycket flitig postare
Saints avatar

Citat:
Originally posted by Decibel@Oct 24 2006, 18:32
Först och främst hajjar jag inte varför det skrivs om detta på WN, om du nu har ett problem med din beställning, vad har det med andra att göra?
Tala med loopia om din faktura/kvitto så får ju du en lösning iallafall, om andra också har likadant löser ju inte din situation, eller har jag missat något?!

Tycker bara det är ett jäkla gnäll för minsta lilla när det gäller webbhotell/domäner, ingen på wn har lösningen liksom.
Läser man inlägg med ilska i sikte så tolkar man texten på sitt eget lilla sätt.
Jag anser inte att jag varken berör ämnet utifrån att det skulle vara ett problem (andras olycka är inte ett problem för kunden i detta fall) eller gnäll (varifrån fick du det?).

Inlägget var bara ren information.
Tycker i allmänhet att folk borde lära sig att skilja på gnäll, påhopp, kritik och information.

Om du inte tyckte att inlägget var lämpligt skulle du kunnat ställa frågan till mig vad jag vill få ut av det istället för att ha en kränkande ton.

--------------------

Enligt mina bankuppgifter så har inte Loopia dragit sitt belopp ännu.
Begår man något brott om man håller tyst i detta fall och låter det här glömmas bort?
Saint är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-25, 10:50 #12
clonixs avatar
clonix clonix är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
clonix clonix är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
clonixs avatar

Reg.datum: Aug 2003
Håller med Decibel!

Jag börjar oxo bli VÄLDIGT less på inlägg i stil med.....

"Hejsan jag är kund på Företaget AB nu har dom skickat fakturor som ser konstiga ut vad ska jag göra?"
clonix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-25, 14:19 #13
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2005
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar

Reg.datum: Apr 2005
Buggen ifråga har lokaliserats och eliminerats. Den relaterade till en rätt så omfattande uppdatering vi genomförde för våra kunder avseende deras fakturahantering i vår kontrollpanel. Inga kunder påverkades negativt av detta, precis som Saint ursprungligen rapporterade så har vi inte dragit några pengar felaktigt.

Kan förövrigt hålla med övriga talare om att det alltid är effektivast att rapportera felaktigheter i mjukvara direkt till tillverkaren ifråga. Vi tar alltid sådana här rapporter, som inkommer till oss, på högsta allvar och agerar givetvis skyndsamt därefter.
JonathanS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-25, 17:36 #14
hallonis avatar
halloni halloni är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Medlem
hallonis avatar

tja anledningen till att man postar på ett forum med sina problem är väl att man ser efter om andra lider av samma problem, och om dem redan fått svar på det..
men sen finns det ju frågor som är mindre relevanta att ställa på ett forum, publikt.
halloni är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-25, 18:37 #15
daniel_s avatar
daniel_ daniel_ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Apr 2006
daniel_ daniel_ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
daniel_s avatar

Reg.datum: Apr 2006
Citat:
Originally posted by halloni@Oct 25 2006, 17:36
tja anledningen till att man postar på ett forum med sina problem är väl att man ser efter om andra lider av samma problem, och om dem redan fått svar på det..
men sen finns det ju frågor som är mindre relevanta att ställa på ett forum, publikt.
Læs din mening igen och sæg att du fortfarande står fast vid det.
Ett sællsynt dumt tankesætt att først fråga på ett forum om personer dær haft samma problem med ett føretag, i førhoppning om att denne FORUMSMEDLEM skulle ha løsningen. Tror du seriøst att denne vet bættre æn sjælva føretaget som problemet gæller?

Problemet ær att folk inte ORKAR sitta och væntat på føretagens øppettider och ær lata. Istællet vræker dem ut sin galla i sina trådar som kan heta alltifrån "AKTA ER FØR DET WEBBHOTELL AB", "WEBBHOTELL AB AV BLÅSER SINA KUNDER" etc.
daniel_ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-25, 18:39 #16
Sundream Sundream är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2005
Sundream Sundream är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2005
Håller med Decibel!

Håller med Clonix!

Jag börjar oxo bli SKIT less på inlägg i stil med.....

Vad ar moms vid ..??

Måste jag betala skatt om jag säljer ..?

Jag har EN KOMPIS som...

Inget illa menat Saint, du brukar ha bra och vettiga åsikter i saker och ting.

Det är bara så många skit trådar numera på forumet.
Sundream är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-25, 18:46 #17
Saints avatar
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare
Saints avatar

Well, jag måste be om ursäkt för en sak: att inte lägga denna tråd i off topic från första början.

Vill påpeka en sak för alla som är "trötta" på mitt inlägg iom det hela redan är inne på en helt annan diskussion än det var tänkt:
Om man nu skulle vara trött så skulle man inte gått igenom alla inlägg i denna här tråden för att sedan ta sig tid att lägga en åsikt. Är något tröttande så bör man vända om redan vid dörröppningen.
Saint är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-26, 00:43 #18
hallonis avatar
Medlem

Medlem
hallonis avatar

Citat:
Ursprungligen postat av daniel_
Citat:
Ursprungligen postat av halloni
Læs din mening igen och sæg att du fortfarande står fast vid det.
Ett sællsynt dumt tankesætt att først fråga på ett forum om personer dær haft samma problem med ett føretag, i førhoppning om att denne FORUMSMEDLEM skulle ha løsningen. Tror du seriøst att denne vet bættre æn sjælva føretaget som problemet gæller?
nu syftade jag visserligen inte på att just denna fråga var någon man söker svar på i ett forum....

som exempel när jag felsöker något fel på datorn eller vad som helst så är forum ett av dem största hjälpmedlen.
Men att fråga här angående en felfaktura är ju inget man lär få svar på av andra besökare, åtminstonde inte om man postar på ett seriöst webbforum.
annars hade det nog låtit mer som; "well lucky you then "
halloni är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017