![]() |
Är det bara jag som beställer domäner och betalar för att sedan få ett kvitto på att de har dragit 0kr från mitt konto?
Loopia, det är väl inte jul redan eller? ;) I och med att Loopia-detektiver hänger här på WN så uteblir ett mail till kundtjänsten. Vill ni skicka en fruktkorg till mig så tack för påpekandet om buggen så får ni PM:a mig :D |
Bug & bug, inte så att du beställde en IDN-domän?
Länk /edit: Kanske skulle läsa innan jag svarar, du skrev ju faktiskt "och betalar för att sedan få ett kvitto på att de har dragit 0kr från mitt konto". Sorry //Björn |
Nope, inga IDN-domäner, fakturan som skulle betalas fanns en summa på.
|
Först och främst hajjar jag inte varför det skrivs om detta på WN, om du nu har ett problem med din beställning, vad har det med andra att göra?
Tala med loopia om din faktura/kvitto så får ju du en lösning iallafall, om andra också har likadant löser ju inte din situation, eller har jag missat något?! Tycker bara det är ett jäkla gnäll för minsta lilla när det gäller webbhotell/domäner, ingen på wn har lösningen liksom. |
Om du inte har fått nåt svar så fick jag samma problem igår och mailade, de har problem med sitt betalsystem (min faktura gick igenom som den skulle).
|
Japp, märkte också av problemet i loopias betalsystem.. fick inte igenom betalningen på mitt domännamn.
Men fungerade bättre senare då loopia skapade om fakturan. EDIT: Problemet är numera löst, så alla vet om det :P |
Jag råkade också ut för detta idag, ringde kundtjänst och enl dem hade beloppet dragits och fakturan betalats som den skulle = bara fel på bekräftelsesidan.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ursækta nedskræpningen. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:13. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson