FAQ |
Kalender |
![]() |
#171 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
bänkpress.se var faktiskt en domän som jag, trots min negativa inställning till IDN-domäner funderade lite på - mina planer var helt klart att lägga upp nån form av sida där folk skulle kunna skryta om hur mycket de tar i bänkpress, samt självklart lite tips på sets och upplägg för träning. Kanske också låta folk kunna spara sina resultat och därmed följa upp sin utveckling av träningen. Och lite kost och grejs... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
|
|||
Read Only
|
Det blir roligt om så många med idn domäner starta verkliga webbsidor. För då ökar intresset för IDN domäner skulle jag tro.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
poliskåren.se är nu online B)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
|
|||
Read Only
|
Hehe
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
|
|||
Guest
|
Är det nån som ser nåt intressant namn nedan?:
växtkurva.se älsklingstjejen.se höstmys.se höstdag.se förtala.se förtal.se nödsamtal.se kötträtt.se älsklingsrätt.se älsklingskillen.se blåöga.se blåaögon.se grönaögon.se länsjobb.se beställningsvara.se tonårsföräldrar.se tonårsförälder.se sädesvätska.se könsord.se könscell.se könshormoner.se kåtakillen.se kåtatjejen.se kåtochvuxen.se kåtamöten.se försäkringsplatsen.se försäkringstjejen.se försäkringskillen.se försäkringsstället.se blodkärl.se örgrund.se artär.se domänköp.se åtråvärd.se militärtjänstgöring.se vårdnadstvister.se vårdnadstvist.se läckerbitar.se hjälpsam.se omtänksam.se ödmjuk.se morföräldrar.se farföräldrar.se domänägare.se markägare.se hundgården.se lösviktsgodis.se svenskdomän.se domänförsäljningar.se försäkringsbranschen.se |
||
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
ölguide mensvärk östkusten bögbilder undersköterska tonåringar hemsöborna bögguiden kaloriräknare rättstavning prissänkt stereoanläggning bilhögtalare världsmästare konditionsträning gynundersökning prostataundersökning bröstförstoringar sömntabletter utförsåkning bröstbilder helsingör anställningsbevis anställningsintervju tillstånd ögonkirurgi studentkår dvdbrännare cdbrännare felsök gårdshund schäferhund bildsök täppet vännerpådvd ölbryggeriet stjärnornas-krig jedins-återkomst.se rymdimperiet-slår-tillbaka.se brödernamarx.se bröderna-marx.se den-lilla-sjöjungfrun.se isländska.se gör-så-här.se saltön.se sjöläge.se populärmusik.se hörselskadad.se hörselskadade.se våldsfilmer.se dokumentärfilmer.se marknadsföringsguiden.se första-hjälpen.se bilklädsel.se nackstöd.se läskedrycker.se döda-vinkeln.se dödavinkeln.se centrallås.se avståndsvarnare.se lasthållare.se kupévärmare.se kupevärmare.se bläckskrivare.se självhäftande.se universalfjärrkontroll.se överspänningsskydd.se rengöringsutrustning.se lägenhetsrenovering.se läskmaskin.se läskmaskiner.se möllebacken.se nätverksswitch.se nätverksswitchar.se ljuddämpning.se filmpremiär.se filmpremiärer.se dvdpremiär.se dvdpremiärer.se träningscykel.se träningscyklar.se biltvättar.se renklämma.se renklämmor.se marknadsföringslagen.se socialtjänstlagen.se underhållsfri.se underhållsfritt.se läppkirurgi.se läppoperation.se räkmackor.se landgång landgångar.se smörgåstårtor.se kärleksrelation.se kärleksrelationer.se kapsylöppnare.se godsägare.se båtägare.se krönikor.se äventyrssporter.se äventyrsfilmer.se väderleksrapporter.se kreatör.se kreatörer.se förlorar.se öka-försäljningen.se säljbolag.se försäljningsbolag.se avslöjande.se medieträning.se bröderna-lejonhjärta.se rättstvist.se dagsböter.se fängelsestraff.se parkeringsböter.se söderkvist tårgas.se skinnställ.se årsmodell.se dubbelsäng.se dubbelsängar rörläggare.se fotbollsböcker.se likörer.se frågor-och-svar.se djurplågeri.se hyresförhandling.se dödshjälp.se nödutgång.se kärleksproblem.se dödsstraff.se eu-stöd.se sångkör.se färgblind.se sömnbesvär.se sömnsvårigheter.se webbtjänst.se cykelhjälm.se cykelhjälmar mopedhjälmar.se mopedhjälm klättringsutrustning körkortstillstånd.se taxikörkort parkeringstillstånd.se avbeställningsskydd gräddbulle gräddbullar.se örlogsfartyg.se valborgsmässoafton näringsidkare.se pelletbrännare.se överförmyndare.se söderling.se täby-galopp.se tärningar.se terrängfordon.se självbiografi självbiografier skåpvagn.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Här kommer min lista på IDN-domäner jag fick tag på:
låsa.se älv.se sökmig.se ödsla.se ärta.se säg.se attgöra.se räka.se läggtill.se lägg.se läg.se fjärrskrivbord.se nätverken.se påskafton.se köpnydomän.se köpnytt.se denhärdatorn.se bästaservern.se rättighet.se läsatidning.se förminska.se nybörjarhjälp.se bondgårdscamping.se lösa.se gåtill.se nätverksanslutningar.se förstora.se mös.se Jag har ideer på en del av domänerna men är en fråga om tid när det blir av att göra något. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Edit: jobbigt stavfel korrigerades |
|||