FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
-Det heter 'dem' inte 'dom' -Du har inte köpt någon domän för 35miljoner -Du kan inte ha köpt en resa, betalat, återvänt och skrivit ett inlägg en dag efter domänen reggades -Det är inte helt moraliskt att försöka leka kund och tipsa om en tjänst -Du kan inte spara några pengar på din sida eftersom du endast går rakt på en leverantör av resor -Nämnde jag hur skrattretande det är med ditt 35miljonersköp ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Read Only
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
hahaha.... nu stiger underhållningssfaktorn fort... Hämta popcorn!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Hahaha! All erfarenhet jag haft av Naim Murseli på bland annat ASPsidan har gjort att jag inte tror dig ett dugg.
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Och det är säkert en ren slump att det inlägget kommer precis samtidigt som du skriver på WN om sidan med samma IP (visst låter det som en vild gissning?).
Men ok, jag har nog listat ut hur det gått till så häng med nu! Någon har på 5min letat upp din sida och hunnit bli ovänn med dig. Därför vill han eller hon hjälpa dig med att göra reklam. Personen går och spammar loss om hur bra den är och samtidigt out of the blue hävda att du har köpt en värdelös domän för 35miljoner. Detta är det naturliga steget för alla som är sura på någon, hjälpa dem med reklam. Vi får inte glömma att det fortfarande inte gått mer än några minuter sedan sidan aktiverades. Att din onda fiende sedan använder samma grammatiska fel i spaminläggen som på WN och sidan i fråga beror givetvis på att månen just då stod i ett sånt läge att ni blev enäggstvillingar (tja, vissa blir ju varulvar av månen så jag tror på det!). Jag ska försöka leka spådam eftersom du verkar tro på magi med såna påståenden. Nästa steg blir att det kommer hit en ny användare (med samma IP igen konstigt nog) och hävdar att en tredje ond sån där "enäggstviling-vid-fullmåne" har skrivit alla dumma inlägg här på WN. Sök jobb på cirkus! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Jag ska nog bara fortsätta njuta av sådana stunder här på WN
![]() Allvarligt talat, Naim, lägg ner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
Som presstalesman för billigareflyg.com kan jag nu stolt annonsera att vi kommer att ha en kampanj som går ut på att den som kan göra den snyggaste re-designen av vår sida kommer att få en kapsylöppnare med vår logotyp på.
Alla bidrag belönas även med ett snällt ord och pdf-fil med bra tips på hur man kokar soppa på en spik. Anledningen till denna kampanj är vårt tidigare inköp av flyget.nu för 35 miljoner kr. (Obs, det är INTE jag som är call3 :P) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Read Only
|
Det är alltså inte jag som skrivit inlägget?
Jag har tom anmält det på forumet. Varför måste ni lägga allt på mig. Det är någon som jävlas. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|