![]() |
Har fått en person som är intresserad av siten Billigareflyg.com och dess domäner.
Ett pris på 16 000 kr är diskuterat. Är det bra av mig eller dåligt och sälja den. Ge gärna idéer och synpunkter. Obs: Jag vill inte göra reklam för min sida därför lägger jag ingen länk på tråden. Så snälla tro inte att jag skriver detta för reklam. Tack / Naim Murseli |
? Det måste du väl själv svara på. Vad har du för planer med domänen? Vad har du investerat i dagsläget? Vill du sälja? Behöver du pengarna?
Bra eller dåligt avgör du! |
Sidan har funnits knappt en vecka men jag har fått tusentals besökare och även bokningar. Jag hade planer att investera en del på den men pengarna hade inte heller suttit fel.
|
Citat:
|
Jag skulle behålla eller kräva mer om det redan efter en vecka kommer 1000+ besökare som dessutom genomför bokningar som jag tjänar pengar på. Hur mycket skulle det kunna ge på ett år? På tre eller fem år...? Jämför det med 16 papp...
Men det är jag det... |
Citat:
|
Citat:
fast du är väl moderator och jag är bara en vanlig medlem, så du vet nog dessa saker tusen gånger bättre än mig. |
Att 3 dagar i rad fråga om samma domän går knappast tolka på annat sätt än reklam. Sedan kan man påstå att man fått ett bud men även om det skulle vara sant så är det väl bara han som kan avgöra om budet är värt att acceptera.
För övrigt skulle han sälja charters.se till fritidsresor för drygt 4 månader sedan, men den affären har fortfarande inte gått i hamn. Från min Gmail: Citat:
|
Luktar reklam lång väg, but what else is new?
|
Är det inte dags att sätta ett filter på WN så man kan slippa se några fler inlägg från renkis angående sin sida?
Besökarna kommer från forum som är spammade (räkna kvaliten på den trafiken) och sidan bestod fram till igår utav en statisk text med "priser" på resor som alla ledde till ett affilkonto på TD helt utan anknytning till länkarna. Lägg därpå en HTMLkod som skulle få tomten att sluta dela ut julklappar (dök till och med upp slumpmässiga bokstäver lite här och var om du markerade text). Att skapa en likvärdig eller bättre sida skulle inte ta mer än 60kr i domänkostnad och en timme av vår tid (beräknar min tid till ett värde av 400kr/timme). Så låt oss räkna högt, ska någon här på WN skapa en helt likvärdig sida så kostade det oss 60kr (domän) + 400kr (arbetskostnad) + 400kr (tid för att kolla på porr och spamma forum med meningslösa inlägg) == 860kr Skulle du få ett bud på en krona mer än det bör du sälja direkt, då har du träffat på någon människa som kan mindre om IT än min blinda mormor på 92 bast. Kan jag slippa läsa fler inlägg om din sida nu? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:55. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson