FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
För drygt en vecka sedan ringde jag aktiveringsnumret för att starta ett betalsamtalsnummer hos Telefix. Ännu har inte numret aktiverats och något svar på min e-post till dom har jag inte fått. Enl. faq'en ska betalnumret aktiveras inom max 2 dgr :-/ Vad är era erfarenheter av Telefix? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har bra erfarenheter av dom. Mitt nummer aktiverades nästan snarast. Föreslår att du ringer dom.
/empty |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Guest
|
Jag använder också dem och har bara bra erfarenheter...
Bra support och aldrig försena med utbetalningar. / Niklas |
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Min uppfattning är att det är en genomgående kass tjänst som sköts av personer som inte bryr sig om Telefix. Dom orkar inte lägga ut nödvändig information på deras webbsajt och när man eposar och frågar känns det som att inte anstränger sig för fem öre. Dom är så otekniska att dom inte förstår att man kan få fram listor på deras andra kunders intäckter om man vet deras användarnamn (ofta webbsajtens namn. Bara söka på Telefix telefonnummer på Google så hittar man den del). Inte ens när jag påpekat säkerhetsproblemet för dem förstår dom vilket tyder på att dom inte bara är otekniska utan också korkade.
Jag körde med Telefix juni 2004 (eller om det var 2005) till juni 2006. Dom dög för den tjänsten jag använde dom till men det var synd att det alltid var mina kunder som fick tala om för mig när Telefix inte funkade istället för att Telefix kunde meddela driftinfo över mailinglista. Så länge dom inte bytt ägare tror jag inte dom blivit bättre sedan jag slutade anväda dem i juni. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hmm, ännu har mitt nummer inte aktiverats och e-post svara dom visst inte på.
Jag fann ett mobilnummer (0703-8511759), men det är ingen som svarar på det :-/ Är det någon här som har andra kontaktuppgifter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hmm, jag tror mail nr 2 skickades samma dag som detta inlägg skapades.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Gjorde en sökning på deras org.nr och får följande:^
Citat:
Spelas på kontoret just nu: ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för den infon :-) Dessvärre verkar det vara lika svårt att komma fram till den fasta telefonen som det är till den mobila.
Ska prova ringa ett par ggr till innan jag hotar med Smsnetworks 24/7-arbetande advokater ;-) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|