FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
I dushen på gymmet har jag kläckt en hel del bra idéer. Jag blir mycket mer effektiv av 3-4 styrketräningspass i veckan. Trots det har jag inte tyckt att jag haft tid till träning senaste månaderna.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ska till Cypern i 2 veckor nu, och då blir det mycket motion i alla dess former.
Förra året fick man nästan en ny kropp på köpet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Konditionen är ganska ok på sommarhalvåret då 2-4 golfrundor i veckan avverkas.
En mycket avkopplande hobby/sport där man har det vansinnigt skönt i 4 timmar/runda. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Försöker promenera en timme om dan, men ibland hinner man inte och ibland glömmer man bort det. Att jogga är inte min grej, då jag alltid får upp sån fart att jag inte orkar särskilt långt. :lol:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lyckades efter lång dvala komma igång förra året, 3 kickboxingpass/veckan plus 2 joggingpass/vecka. Lyckades hålla upp i runt 6-7 månader.. Sen blev det knöstressat i januari/februari.. och helt plötsligt försvann alla rutiner
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Alkohol är ju mycket bättre, blir både glad och kreativ!
För övrigt går min kropp bara mer sönder för varje timme. I går lyckades jag bli minimalt knivskuren och hoppade in i en buske, där en gren ville pierca mina revben Edit: Slår vad om att jag inom några år bor på sjukhuset Där kan jag säga dig att det inte heller behövas någon kondition för att sova med nål i sig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Medlem
|
Släpar ju runt på massa hårdvara mest hela dagarna, det måste man ju bli stark av.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Multisport är min grej, men tränar lite för lite....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Har tyvärr inte hunnit med så mkt som jag velat de senaste månaderna. I vintras blev det 10km jogging varannan dag och styrketräning varannan dag med en vilodag i veckan. Tyvärr har tiden blivit allt mer knapp och tyvärr har träningen kommit i kläm.
I sommar lär det väl iaf bli ett par golfrundor precis som Mats.. Härlig sport det! ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|